Hoe kan ik Microsoft Outlook resetten door email account toe te voegen?
MS Outlook is de krachtigste wereld van e-mail toepassingen
en heeft enkele van de potentiële functies, vooral vanwege de
synchronisatie mogelijkheden. MS Office, internetverkenner en geavanceerde
webbrowsers zijn enkele van de belangrijkste geschenken aan de mensheid die
zowel op persoonlijk als professioneel vlak nuttig zijn.
Voor een betere werking moet u hetzelfde upgraden door er
een e-mail aan toe te voegen. Met het technische inzicht van Bellen Microsoft
nummer, zal op de meest efficiënte manier en in de kortst mogelijke
tijd de ultieme oplossingen bieden. Volg de ondergetekende om een account aan
MS Outlook te koppelen:
- U moet eerst het verschil tussen POP- en IMAP email diensten begrijpen en de laatste prioriteit geven boven de eerste. Hoewel POP de oudere versie is van het ontvangen van berichten, is IMAP de nieuwere versie waarmee u toegang hebt vanaf meerdere apparaten. POP staat er verouderd voor.
- Voor betere services moet u de IMAP-instellingen configureren. U kunt automatisch toegang krijgen tot IMAP zonder veel wijzigingen, de enige uitzondering is Gmail. Hier moet je het handmatig inschakelen. Klik na het inloggen op de website op de tandwielknop. Klik vervolgens onder de instellingen op het tabblad "POP / IMAP doorsturen". Schakel daaronder IMAP in en sla de wijzigingen op.
- De toevoeging van IMAP-service geeft u meer georganiseerde vooruitzichten. Nadat u hebt geklikt om het bestandstabblad te openen, klikt u onder het informatiegedeelte op de knop "Account toevoegen". Tik eronder op de knop voor configuratie-instellingen om een email account in te voeren.
- Kies "POP" of "IMAP" om toegang te krijgen tot een webgebaseerd e-mail account. Voer vervolgens in het gedeelte met aanmeldings gegevens de gebruikers naam en het wachtwoord in om toegang te krijgen tot het account. Selecteer in het gedeelte met server informatie na het invoeren van de server informatie "IMAP" in het vervolgkeuzemenu Account. U krijgt een volledige lijst met populaire e-mail diensten.
- Klik vervolgens op de optie met meer instellingen, uiterst rechts op de pagina en tik op het tabblad voor uitgaande servers. Selecteer daarin "selecteer dezelfde instellingen als mijn server voor inkomende e-mail" (SMTP) en vereist verificatie. Dit is hetzelfde voor alle e-maildiensten.
- Onder het tabblad Geavanceerd krijgt u de lijst met instellingen met inkomende en uitgaande server versleuteling. Tik op na het invoeren van de coderingen om verbinding te maken met de server om berichten te verzenden en te ontvangen. Wacht ten slotte na het verbinden tot de berichten zijn gesynchroniseerd. Uiterst links kunt u door de bijbehorende mappen bladeren om de berichten te bekijken.
De bovenstaande stappen zouden u helpen om de
server problemen op te lossen. Het toevoegen van een account zou ook helpen om
agenda's te synchroniseren, contacten te importeren of soortgelijke
foutmeldingen op te lossen. U kunt uw vragen bij de Microsoft
helpdesk Bellen oplossen door het nummer te bellen. Dit geeft u een
overzicht in een meer georganiseerde vorm die gemakkelijk te gebruiken is en
vrij van technische problemen.
Comments
Post a Comment